Merkidentiteit - Wat maakt jouw bedrijf écht interessant? De 23plusone methode.

In vormgeving, marketing en communicatie van de meeste bedrijven is alles gericht op de ratio: vertellen wat je doet. Maar onze keuzes maken we allemaal op gevoel.

Djen heeft lang gezocht naar een goede methode om een merkidentiteit te bepalen. Je merkidentiteit vertegenwoordigt jouw organisatie door het overbrengen van je eigenschappen, drijfveren, doelen, sterke punten en passies.

Djen vond 23plusone, de eerste wetenschappelijk gevalideerde methode waarmee je de aantrekkingskracht van een bedrijf kunt bepalen, meten en vertalen.

Mensen zoeken naar geluk door 24 fundamentele belangen na te streven zoals vriendschap, nieuwsgierigheid, winnen, gezondheid en sexualiteit. Door jouw klanten en collega’s in het volle spectrum van hun emotionele repertoire te raken, ontstaan positieve gevoelens, verbondenheid en positief gedrag.

Voelt het goed, dan kiezen mensen voor jouw bedrijf of product. Voelt het niet goed, dan laten we het sneller links liggen. Aantrekkingskracht van bedrijven zit niet verscholen in producten en diensten, maar in gevoel en emotie.

Licentie
Djen Design is als licensed friend van 23plusone één van de bijzondere bedrijven in Nederland die deze tool kan en mag gebruiken.

licensedfriend_23plusone.png

FAQ over 23plusone

Wat is het?
Hoe werkt het?
Wat ontdek je?
Proces
Playing with science!
Wat kost het?